שירותי משרד במיקור הוא שירות המאפשר לבעלי עסקים להעביר את המשימות האדמיניסטרטיביות לניהול מקצועי חיצוני, כך שבעל העסק יכול להתמקד בליבת העסק שלו.

כשהעסק בצמיחה ואין לכם זמן לטפל בכל המשימות
שאתם מרגישים שהמשימות המשרדיות גוזלות יותר מדי מזמנכם
כשאתם רוצים להתייעל ולחסוך בעלויות
כשאין לכם צורך במשרה מלאה של מנהל/ת משרד
היתרון הכלכלי הוא משמעותי. אתה נמנע מהעלויות הכרוכות בהעסקת עובד במשרה מלאה - כמו שכר חודשי קבוע, תנאים סוציאליים, ציוד משרדי, יחסי עובד מעביד, וכן הוצאות על הכשרות והדרכות. אתה חוסך את העלויות המשמעותיות הכרוכות בתהליכי גיוס.
יתרון נוסף הוא שהתשלום מתבצע כנגד חשבונית מס, שמוכרת במלואה (100%) לצרכי מס - מה שמאפשר לך להפחית את הוצאות העסק שלך באופן חוקי ויעיל.

לא. אנו מאמינים בגמישות ובהתאמה מלאה לצרכי הלקוח.
הדבר היחיד שאנו מבקשים הוא הודעה מוקדמת של חודש ימים במקרה של הפסקת ההתקשרות. זאת כדי לאפשר העברה מסודרת של המשימות והמידע, ולדאוג שהעסק שלכם ימשיך להתנהל ללא הפרעה.

הצוות שלנו זמין לשירותכם בין הימים א' - ה' בין השעות 09:00-16:30
בערבי חג משרדנו יהיו סגורים 
נתחיל בפגישת היכרות ראשונית, שתהיה ללא עלות. בפגישה זו נקדיש זמן להבין לעומק את הצרכים הייחודיים של העסק ונמפה יחד את המשימות והאתגרים הקיימים.
לאחר מכן, נבנה עבורך הצעה מותאמת אישית שתכלול חבילת שירותים המתאימה בדיוק לצרכים שלך. נגדיר יחד את תהליכי העבודה ואת נהלי התקשורת והדיווח.
במקביל נפתח ערוצי תקשורת מסודרים שיאפשרו מעקב ועדכונים שוטפים לאורך כל הדרך.